پنل اس ام اس چیست؟

پنل اس ام اس چیست؟

پنل اس ام اس چیست؟
خرید سامانه پیامکی
خرید سامانه پیامکی
پنل اس ام اس دارای محیط کاربری بسیار ساده‌ای میباشد حتی فردی که آشنایی با کامپیوتر ندارد به راحتی میتواند از آن استفاده نماید. ارسال پیام با پنل اس ام اس از طریق وب (اینترنت) بسیار سادهتر از ارسال اس ام اس با موبایل میباشد.
پنل اس ام اس ابزار ارتباطی برای مؤسسات، شرکتها، فروشگاه‌ها، ارگانها، سازمانها و حتی افراد جهت استفاده شخصی میباشد که فرد توسط وب قادر مدیریت پیام و ارسال پیامک به موبایل مخاطبین میباشد‌.
شاید برای بسیاری از افراد این سوال پیش بیاید که منظور از پنل چیست؟
اگر بخواهیم یک مثال مشابه در مورد پنل اس ام اس بزنیم بهترین مورد مقایسه با اکانت ایمیل میباشد. پنل اس ام اس دقیقا همانند اکانت ایمیل میباشد به همان سادگی که میتوانید یک ایمیل درست نمایید سادهتر از آن میتوانید یک پنل اس ام اس داشته باشید حتی کمتر از ۳۰۰ ثانیه و با پر نمودن نام و مشخصات خود نام کاربری و کلمه عبور به شما داده میشود، سپس صفحه شخصی به شما اختصاص مییابد که در آن امکاناتی جهت ارسال و دریافت پیام در اختیار شما قرار داده میشود. بنابراین شما امکان ارسال پیام به صورت انبوه، گروهی، تکی و انتخابی را دارید. اکنون شما قادرید تا پیام ارسال نمایید البته ابتدا میبایست شارژ یا اس ام اس تهیه نمایید. که میتوانید به صورت آنلاین خرید نمایید.
خرید سامانه پیامکی رایگان
هدف خود را جهت ارسال پیامها مشخص نمایید:
باتوجه به هدف خود شما میتوانید نوع ارسال پیام خود را تعیین کنید. همچنین شما میتوانید در دفترچه تلفن مشخصات کامل مشتریان و دوستان و…خود را با دسته‌ بندی مربوطه یا به صورت تک و تک و یا از طریق فایل ثبت نمایید. سپس شروع به ارسال گروهی نمایید بدین صورت قادرید پیام خاصی را فقط به دوستان خود ارسال نمایید و یا برای مشتریان ویژه خود پیام دیگری را ارسال نمایید و یا حتی میتوانید از یک گروه خاص فقط چند نفر را انتخاب کنید و به آنها پیام ارسال نمایید.
با پنل اس ام اس مدرن اس ام اس میتوانید پیامک خود را به صورت ارسال کشور براساس انتخاب استان و شهر، ارسال پیام منطقه‌‌ای کدپستی براساس انتخاب شهر و وارد کردن کدپستی و اصناف بر اساس انتخاب شهر ارسال کنید. پیام شما با شماره‌‌هایی که با ۳۰۰۰، ۵۰۰۰، ۲۰۰۰، ۱۰۰۰ شروع میگردد، ارسال میگردد در پنل مدرن اس ام اس این شماره مختص دارنده پنل میباشد و همچنین هیچ فرد دیگری از شماره شما نمیتواند جهت ارسال استفاده نماید.
از امکانات دیگر پنل اس ام اس سیستم دریافت پیامک میباشد، بنابراین شما در پنل و یا سامانه مدرن اس ام اس از امکان دریافت پیام از موبایل بهرهمند میباشید و قادرید با مخاطبین خود تعامل دوطرفه ایجاد نمایید. اکانت شما شبیه منشی در صورتیکه پیامی از موبایل مخاطب دریافت نماید به صورت خودکار حتی اگر کامپیوتر شما خاموش باشد جوابی به همان خط موبایل ارسال مینماید
امکان دریافت و پاسخ خودکار و متن جوابها توسط شما تنظیم میگردد. همچنین با همین امکان دریافت میتوانید بخش نظر سنجی و ایجاد مسابقه همانند برنامه ۹۰ و یا کد گارانتی را برای کاربران خود راه‌اندازی نمایید. از امکان دریافت پیام از موبایل بهرهمند میباشید و قادرید با مخاطبین خود تعامل دوطرفه ایجاد نمایید. اکانت شما شبیه منشی در صورتیکه پیامی از موبایل مخاطب دریافت نماید به صورت خودکار حتی اگر کامپیوتر شما خاموش باشد جوابی به همان خط موبایل ارسال مینماید. امکان دریافت و پاسخ خودکار و متن جوابها توسط شما تنظیم میگردد. همچنین با همین امکان دریافت میتوانید بخش نظر سنجی پیامکی و ایجاد مسابقه پیامکی همانند برنامه ۹۰ و یا کد گارانتی را برای کاربران خود راه‌اندازی نمایید.
اطمینان از سامانه و سابقه:
به هر پنل پیامک و سامانه اس ام اس اعتماد ننمایید بسیاری از آنان پول را دریافت میکنند و پس از مدتی ناپدید  میشوند سابقه پنل و اعتبار سامانه‌‌ها نزد اپراتورها بسیار مهم میباشد.
یکی دیگر از امکانات سامانه ارسال نظیر به نظیر میباشد فرض نمایید دارای فایل اکسلی از برنامه حسابداری خود میباشید که بدهی هر فرد در جلوی شماره موبایل آن ثبت شده است و برای هر فرد میبایستی متن جداگانه‌ای بابت بدهی ارسال نمایید برای سهولت انجام کار، این سامانه ارسال نظیر به نظیر را راه‌اندازی نموده است تا با آپلود نمودن همان فایل اکسل متن مربوط به هر موبایل به صورت اتوماتیک ارسال گردد.
امکان ارسال بر اساس نام اشخاص، شاید یک فایل ۱۰۰۰ تایی از مخاطبین یا بیشتر دارید که میخواهید به آنها یک متن ثابت ارسال نمایید اما برای احترام و ایجاد توجه بیشتر مایلید که نام و نام‌ خانوادگی فرد دریافت کننده در متن به صورت اتوماتیک ثبت شود بنابراین با استفاده از پنل اس ام اس مدرن اس ام اس این امکان فراهم میگردد.
در صورت تمایل ایجاد یک کمپین تبلیغاتی با ما تماس بگیرید
خرید سامانه پیامکی
نمایندگی سامانه پیامکی

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked*


    − 4 = سه