مقایسه تبلیغات پیامکی با دیگر تبلیغات
در حال حاضر، چیزی در حدود بیست سال از ارسال نخستین پیامک های تبلیغاتی در جهان گذشته است؛ و شاید با فراگیر شدن استفاده از گوشی های هوشمند و به تبع آن افزایش ضریب نفوذ اینترنت این سوال در ذهن بسیاری شکل گرفته باشد که آیا اس ام اس های تبلیغاتی دوران افول خود را می گذرانند؟ و آیا به زودی از گردونه ی رقابت با سایر مدیوم های تبلیغاتی حذف میشوند؟ و در نهایت اینکه برای استفاده از یک ابزار تبلیغاتی، آیا اس ام اس بهتر است یا تبلیغات دیگر؟
مقایسه تبلیغات پیامکی با دیگر تبلیغات:
تبلیغات پیامکی بهتر است یا تبلیغات چاپی:
طبق آمار گرفته شده بیشتر افراد تبلیغات روی کاغذ و تراکتها را نمیخوانند و بدون توجه به مطالب آن ،آنها را دور می اندازند.از آنجایی که 95 درصد افراد دارای تلفن همراه می باشند امروزه تبلیغات پیامکی بیشتر از تبلیغات کاغذی مورد استفاده قرار می گیرد و در همه زمان و همه مکان تبلیغات پیامکی امکان پذیر می باشد.
با توجه به اینکه تبلیغات پیامکی دارای متن کوتاه و خلاصه می باشد تاثیر گذاری آن بر روی مخاطبین نسبت به تبلیغات کاغذی با متن های پی در پی بیشتر می باشد.با استفاده از تبلیغات پیامکی می توانید در کوتاهترین زمان پیام ،طرح ها و محصولات خود را به مخاطبین هر منطقه یا حتی شهرهای دیگر ارسال کنیدو از رسید و دلیوری آن با مشاهده وضعیت هر پیام با هر شماره موبایل مطمئن شوید در صورتیکه روزها و هفته ها طول میکشد تا بتوانید تبلیغات خود را پخش کنید.
تبلیغات پیامکی بهتر است یا تبلیغات اینترنتی:
تبلیغات اینترنتی در سایت های پر بازدید با هزینه های بسیار امکان پذیر می باشد که با گذاشتن بنر یا متن خاصی در این سایتها محصولات خود را به بازدید کننده همان سایت معرفی میکنند از آنجاییکه همه افراد به صفحات وب دسترسی ندارند تبلیغات پیامکی گسترده از تبلیغات اینترنتی خواهد بود.
با توجه به کارایی مورد نظر خود می توانید هر کدام از پنل ها را انتخاب و بلافاصله پس از ثبت نام آنلاین ، سامانه خود را دریافت و نسبت به ارسال پیام اقدام نمایید.
پنل۱ level پنل رایگان ارسال پیامک هزینه پنل رایگان خط اشتراکی رند رایگان هزینه هر پیامک ۱۱۳ ریال قابلیت دریافت ندارد.
تبلیغات پیامکی نسبت به تبلیغات اینترنتی،چاپی و دیگر تبلیغات از بازدهی بیشتری برخوردار می باشد که در سالهای اخیر مورد استفاده خیلی از فروشگاهها ،شرکتها و سازمانها قرار گرفته است که علاوه بر تبلیغات اطلاع رسانی جلسات،بخشنامه ها و مراسمات مورد استفاده قرار میگیرد و با اتصال به نرم افزار های مورد استفاده خود از خدمات پیامکی بهره مند می شوند.
خرید سامانه پیامکی
سخن پایانی
آمارها ازعان دارند، 86% از کاربران اینترنت همراه ، هنگام تماشای تلویزیون از گوشی های هوشمند خود استفاده می کنند. 33 درصد از این زمان به استفاده از اپلیکیشن ها، 37% به مرور صفحات اینترنتی، 40% به فعالیت در شبکه های اجتماعی و 56% به ارسال پیام کوتاه به دوستان واعضاء خانواده اختصاص می یابد.
به تمامی این آمارها، می توان یک آمار دیگر را نیز اضافه کرد؛ کاربرانی که از گوشی های هوشمند استفاده نمی کنند. با این تفاسیر می توان اطمینان داشت که تبلیغاتی پیامکی همچنان یکی از دقیق تر و موثرترین روش های تبیغات هستند؛ با اطلاعات دقیق تر، هزینه های کمتر و احتمال تقلب به مراتب پایین تر از سایر مدیوم های دیجیتال!