لزوم داشتن سامانه ارسال پیامک برای رستورانها
به خاطر نوسانات شدیدی که در این کسب وکار وجود دارد، بحث مدیریت آن کمی پیچیده و در عین حال جذاب است. مثلاً وقتی میگوییم “جمعههای بسیار شلوغ”، “صفِ مشتریانِ در انتظار“، “آشپزخانهی شلوغ” و “پرسنل خسته” معمولاً عباراتی است که آخر هفته هر رستوران را تعریف میکند. اما بقیه روزها چطور است؟ شنبهها هم همین وضع برقرار است؟ یا “خلوت است“، “مواد غذاییِ مانده باید دور ریخته شوند” و “پرسنل کاری برای انجام دادن ندارند“؟
ما برای شنبههای خلوت شما که پرنده پر نمیزند و همه فراموشتان کردهاند پیشنهادات فوقالعادهای داریم. بنابرین اگر رستوران دارید یا در فکر راهاندازی یک رستوران هستید، حتماً این مقاله را بخوانید. در این مقاله ابتدا بهترین روشهای بازاریابی برای رستوران شما را معرفی میکنیم و پس از آن، پیشنهاد ویژهی ما یعنی “پنل پیامکی مدرن اس ام اس” را معرفی خواهیم کرد و برایتان شفاف میکنیم که بازاریابی پیامکی چگونه میتواند به رستوران شما رونق میدهد.
– امکان ارسال منوی روزانه به مشتریان
– امکان ایجاد باشگاه مشتریان
– امکان ارسال تاریخ تولد یا سالگرد ازدواج مشتریان و دادن تخفیف به مناسبتی به مشتریان به عنوان هدیه
– امکان گذاشتن تخفیف های روزانه و اطلاع رسانی آن به مشتریان از طریق ارسال پیامک
– امکان معرفی رستوران و ارسال پیامک به محدوده اطراف رستوران و کسانی که در آن محدوده (ارسال پیام منطقهای) زندگی میکنند.
– امکان ارسال منو به صورت خودکار برای مشتریان و ارسال پیامک از طرف مشتری
– امکان ایجاد نظر سنجی میان مشتریان برای بهبود کیفیت بیشتر غذا و پرسنل رستوران
همچنین شما برای جذب مشتریان بیشتر میتوانید برای مشاوره رایگان و ارتباط با بخش فروش سایت تماس بگیرید.