چگونه میتوان مخاطبان پیامکی مراکز تفریحی خود را گسترش داد
آیا میدانستید بسیاری از مراکز تفریحی و ورزشی از سامانه تبلیغات پیامکی جهت ارتباط با مخاطبان خود استفاده میکنند؟ ممکن است تا کنون تصور میکردید که بازاریابی پیامکی صرفا توسط تجارتهای بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار میگیرد در واقع بسیاری از مراکز تفریحی مانند تئاترها، کنسرتها، موزهها و غیره جهت ارتباط با مخاطبان خود از سرویس اس ام اس استفاده میکنند.بنابراین این سوال برای شما پیش میآید که یک مکان تفریحی مانند تئاتر چگونه میتواند مخاطبان بیشتری را به سمت خود جذب کند و سبب افزایش مخاطبان شود راههای بسیاری جهت افزایش مخاطبان وجود دارد ما این راهها را برای شما بیان میکنیم.
راه اول:
در پایان نمایش از جماعتی که جهت تماشای تئاتر در سالن نمایش حضور پیدا کردهاند تقاضا کنید نظر خود را درمورد نمایش به خط اختصاصی شما ارسال کنند شما میتوانید با دریافت پاسخها عملکرد نمایش خود را بررسی کنید و در جهت بازخورد بهتر تلاش نمایید و میتوانید برای آنها توضیح دهید در صورتی که عضو مخاطبان شما شوند زمان برگزاری نمایش برای آنها از طریق پیامک اطلاع رسانی میشود و از تخفیف ویژهای برخورددار میشوید.
راه دوم:
میتوانید تراکت با محتوا در صورتی که عضو مخاطبان پیامکی ما قرار گیرید از تخفیف ویژهای برخوردار میشوید گرچه استفاده از این روش تاثیر زیادی در جذب مخاطبان ندارند جهت جذب مخاطبان بیشتر میتوانید از برنامههای اجتماعی استفاده کنید، به عنوان مثال در برنامه اینستاگرام پیج در مورد نمایش خود ایجاد کنید و جهت جذب مخاطبان از قسمتهای نمایش عکس بگذارید.
راه سوم:
شما میتوانید با استفاده از امکانات پنل مدرن اس ام اس مسابقه پیامکی ایجاد کنید و مخاطبان بیشتری به سمت خود جذب کنید مخاطبان خود را جهت شرکت در مسابقه با متن اینکه در صورت برنده شدن از تخفیف ویژهای برخودار میشوید ترغیب نمایید. در صورتی که عملکرد پیامکی شما برای مخاطبان رضایت بخش باشد از طریق اطلاع رسانی مخاطبان شما به دیگران تعداد مخاطبان شما افزایش میابد.
در صورت تمایل ایجاد یک کمپین تبلیغاتی با ما تماس بگیرید