لزوم داشتن سامانه ارسال پیامک برای آژانسهای هواپیمایی
امروزه یکی از واجبترین و محبوبترین ابزار برای تبلیغات بین آژانسهای هواپییمایی سامانههای پیامکی میباشد و بنا به اینکه اکثر آژانسها حجم خرید بالای پیامک نسبت به مشاغل دیگر دارند لذا جهت اینکه در این بازار رقابتی عقب نمانید نسبت به رقبای فراوان خودتان در انتخاب سامانه پیامک خود باید دقت بیشتری خرج دهید.
ما سامانه ارسال پیامکی مدرن اس ام اس رو پیشنهاد میکنیم
همانطور که می دانید آژانس های مسافرتی و گردشگری جزء آن دسته از مشاغلی هستند که روزانه با حجم گسترده ای از مخاطبان هم به صورت حضوری و هم به صورت تلفنی و اینترنتی سرو کار دارند..
تصور کنید که شما صاحب آژانس مسافرتی x هستید، که از شهرت خوبی در میان عموم مردم برخوردار بوده و روزانه با تعداد بسیار زیادی مشتری سرو کار دارید که حضوری و یا اینترنتی و آنلاین از شما خرید انجام می دهند . با توجه به قابلیت رزرو و خرید اینترنتی آنلاینی که در اختیار مسافران قرار می گیرد طبیعی است که بسیاری از مخاطبان آنها به جای صرف وقت در ترافیک و مراجعه حضوری اقدام به خرید آنلاین بلیط و تور می کنند. در این مواقع چگونه می توان در کوتاه ترین زمان ممکن تاییدیه ها را به اطلاع آنها رساند و به آنها بابت خرید انلاین خود اطمینان داد؟
بکارگیری پنل اس ام اس برای ارسال پیام کوتاه به مشتریان با توجه به نرخ پاسخگویی بالای اس ام اس و درصد بالای بازدید آن یک راه حل مفید و کاملا مقرون به صرفه برای صاحبان آژانس های مسافرتی و گردشگری محسوب می شود.علاوه بر اینکه ارسال پیامک های اطلاع رسانی در زمینه فروش تور و پرواز می تواند برای علاقه مندان به سفر و گردشگری جذابیت داشته باشد، یک بازاریاب آژانس مسافرتی با استفاده از بازاریابی پیامکی می تواند تبلیغات آژانس خود را در طول سال با کمترین هزینه پیش برده و به اهداف تجاری مورد نظر خود دست یابد.
– امکان ارسال پیامک منطقهای
– ارسال پیامک به مشاغل
– امکان ایجاد بالک پیامک به پیش شمارههای رند مانند ۰۹۱۲۱۱۱ و ۰۹۱۲۱۲۳ و۰۹۱۲۱۰۰ و ….
– امکان ایجاد باشگاه مشتریان وفادار آژانس و معرفی تورها و آفرهای ارزان برای مسافران همیشگی آژانس
– امکان ارسال تورهای لحظه آخری برای گروهها و مناطق
– امکان معرفی کانال تلگرام آژانس از طریق پیامک به مشتریان
– امکان اعلام زمان تاخیر پرواز به مسافران
اگر شما همواره مشتریانی داشته باشید که قصد مسافرت دارند، احتمالا به زودی تصمیم میگیرید یک سامانه ارسال پیامک راهاندازی کنید و از این طریق خدمات بهتری را به آنها ارائه دهید (اگر تا الان اینکار را نکرده باشید). تجارتهایی که هنوز نگران استفاده از یک سرویس پاسخ خودکار برای مشتریان خود هستند – بخصوص صنعتی که داشتن یک ارتباط لحظهای در آن حیاتی است – میبایست به تجربۀ شرکت هواپیمایی ساوت-وست (Southwest) در آمریکا توجه کنند.
این شرکت که با مشکل تاخیر در دریافت پیغامهای صوتی مهم توسط مسافران مواجه بود، نیاز داشت به طریقی اطلاعات لحظهای را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. آنها یک سرویس پیامکی را برای اطلاع تاخیرها، کنسلیها، موجود بودن بلیط و دیگر اطلاعات مربوط به پرواز بکار گرفتند. نتایج واضح و آنی بود: مشتریان بسیاری شروع به استفاده از خدمات پیامکی این شرکت کردند و تمام پیغامهای ضروری از این طریق به دست آنها میرسید. در نهایت به کمک پیامک تعداد مشتریان این هواپیمایی حتی از قبل هم بیشتر شد و این خدمات به صورت بخش ثابتی از کار آنها در آمد.
هواپیمایی ساوت-وست متوجه شده بود که وقتی مشتریان میخواهند بلیط خود را رزرو کنند، یا یک اکانت اینترنتی بسازند، به عنوان اولین راه ارتباطی خود یک شماره تلفن را ثبت میکنند و آنها نیز دقیقاً به همین خواستۀ مشتریان احترام گذاشتند. این بهترین ابزار ممکن ساوت-وست بود، زیرا امروزه همه دارای گوشی موبایل هستند و در نتیجه پیامکهای شرکت آناً به دست آنها میرسید.
و دهها راهکار دیگر که جهت اطلاع از آن میتوانید با همکاران و مشاوران ما در سامانه پیامک تماس بگیرید.