تبلیغات کاغذی در قیاس با تبلیغات پیامکی از بازدهی بالایی برخوردار نمیباشد زیرا درصد کمی از کاغذها به دست مخاطبان واقعی خود میرسد. طبق آمار گرفته شده درصد بالایی از مردم تراکتها را نمیخوانند و در سطل آشغال میاندازند و نمیتوان کنترل دقیقی بر روی نحوه و پخش کردن تبلیغات کاغذی انجام داد.
با توجه به گزارش اتحادیه بینالمللی مخابرات ۹۰% از جمعیت جهان به شبکههای تلفن همراه دسترسی دارندبنابراین امروزه از تبلیغات پیامکی بیشتر از تبلیغات کاغذی استفاده میشود زیرا تلفنهای همراه قابل حمل هستند بنابراین تبلیغات پیامکی در هر زمان و در هر مکان امکانپذیر میباشد گاه یک متن کوتاه و ساده از یک صفحه نوشتهی شلوغ تاثیر بیشتر برروی مخاطبان خود میگذارد یکی از ویژگیهای استفاده از پنل اس ام اس انتخاب مخاطبان و منطقه میباشد با بررسی دلیوری پیامکها از رسیدن پیامک به دست مخاطبان مطمئن شوید و در مدت زمان کوتاهی هزاران نفر میتوانند از خدمات، طرحها و محصولات شما آشنا شوند در حالی که تبلیغات کاغذی ساعتها و بعضی وقتها روزها و هفتهها طی میشود تا پخش شود.
با استفاده از پنل اس ام اس اثر بخشی تبلیغات با کمترین هزینه به حداکثر خواهد رسید پنل اس ام اس جهت اطلاعرسانی هم مورد استفاده قرار میگیرد. استفاده بیشتر از تبلیغات پیامکی نسبت به تبلیغات کاغذی سبب حفظ محیط زیست میگردد. تبلیغات پیامکی بازخورد بیشتری نسبت بهتبلیغات کاغذی و چاپی، تبلیغات بیرونی، تبلیغات خدمات عمومی، تبلیغات در محل فروش کالا، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات ایمیلی دارد، زیرا پیام تولید کنندگان را راحتتر به مصرف کنندگان میرساند.
تبلیغات پیامکی که در سالهای اخیر بسیار زیاد مورد استقبال کسب و کارها قرار گرفته است، ثابت کرده که میتواند به عنوان بهترین روش فعلی برای تبلیغات در سطح انبوه باشد.
در صورت تمایل ایجاد یک کمپین تبلیغاتی با تماس بگیرید شما میتوانید از تجربه ۱۰ ساله ما استفاده نمایید.